Prodej motocyklů, skútrů vodních i sněžných a lodních motorů značky Yamaha.

Obchodní a dodací podmínky

1. Základní Informace:

Kupující svou registraci  v systému elektronického obchodu www.zizi.cz stvrzuje, že souhlasí se všemi uvedenými body Všeobecných obchodních podmínek v plném rozsahu.Kupujícím může být fyzická nebo právnická osoba.

Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

Odeslání elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném  v den odeslání objednávky.

Pro nákup moto produktů přes e-shop se dodací a obchodní podmínky nevztahují. Taktéž pro bazarové zboží. Zboží je možné vyzvednout pouze osobně na prodejně. Slouží jako rezervace daného modelu.

Provozovatel internetového obchodu je firma Ži & Ži s.r.o., evidovaná u kraj. obch. soudu v Ostravě  C10930
s DIČ CZ49611691 a IČ 49611691. Firma je plátce DPH.

Adresa podnikání:
Trnávka 29, 751 31 Lipník nad Bečvou

Telefon: 581 774 220
E-mail: info@zizi.cz

 

2. Ovládání eshopu

Každý zákazník je povinen seznámit se před nákupem s obchodními podmínkami. Pro nákup v e-shopu je nutná registrace s uvedením všech povinných údajů. Ovládání našeho e-shopu je velmi jednoduché. Zboží je rozděleno do jednotlivých kategorií a podkategorií.

Zboží si můžete detailně prohlížet kliknutím na obrázek či název zboží. U každého zboží je uvedena cena s DPH, možnost zboží vložit do košíku a stručný popis zboží. Množství v košíku můžete samozřejmě kdykoliv před odesláním objednávky upravit.
Je nutné zvolit způsob platby a dopravy objednaného zboží. Na konci objednávky do "Poznámky" je možné vepsat jakýkoliv další požadavek např. alternativní adresu dodání,upřesnění objednávky,slevový kupon apodobně. Následně po odeslání Vám bude objednávka potvrzena.

Baterie kyselinové jsou dodávány suché, bez kyseliny.

V případě objednávky zboží které nemáme skladem,nebo objednávku náhradních dílů zaslanou volně e-mailem počítejte s možností prodloužení dodací lhůty, toto zboží objednáváme u subdodavatelů a nejsme vždy schopni ovlivnit dodací termíny.(standartní termíny jsou uvedeny v kartě zboží)

Takto objednané zboží nelze stornovat ani vracet !!!

Pokud si nejste objednáním a následným převzetím zboží 100% jistí  --  OBJEDNÁVKU NEZASíLEJTE !!!!!

 

3. Ceny

Ceny v e-shopu jsou uváděny vždy u jednotlivého zboží. Jsou uvedeny včetně DPH. Uvedené ceny jsou vždy platné ke dni objednání. U položek které nejsou skladem je změna vyhrazena, v případě změny ceny nahoru budete informování e-mailem. Je nutné zdůraznit, že do úplného zaplacení  je zboží majetkem firmy Ži+Ži s.r.o.

 

4. Termín dodání

Objednávky jsou expedovány do 7 dnů. Tento termín se nevztahuje na nákup čtyřkolek,motorek,skútru,vodních skútrů, sněžných skútrů, motorových člunů,lodních motorů

 

5. Způsob platby

Způsob dopravy                                                         na dobírku                    bankovním převodem 

Česká Pošta - balík do ruky  (24 hodin)                          150,-                           160,-    

 

Slovensko Česká pošta do 3kg                                      260,- (11 EUR)              

Toptrans (nad 50kg)    dle ceníku Toptransu                      -                                         - 

osobní odběr                                                                -                                         -                                                            

Při nákupu nad 4.000,- poštovné a balné za 1,- Kč po ČR.

Poštovné a balné za 1,-Kč se vztahuje pouze při zaslání balíku Českou poštou.

U zásilek nad 22 EUR zasílaných na Slovensko berte prosím na vědomí, že Vám může být při dodání dopočítáno CLO, popř. DPH celním úřadem.

Osobní odběr - zboží si vyzvědněte poté co budete informování e-mailem , že zboží je připraveno k odběru v naší  prodejně.

Balík do ruky  ČP - 24 hodin od expedice. Pokud nebudete zastižení, bude vám doručena SMS se zprávou o uložení. Můžete cestu balíku sledovat na internetu - zadejte tracking kod ve Vaší objednávce do  http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php

Případně pro majitele telefonů s operačním systémem ANDROID nebo Iphone je možno zdarma stáhnout aplikaci "česká pošta" která tuto funkci sledování zvládá taky výborně.

 

Toptrans -24 hodin expedice. Pokud neni adresát zastižen řidič disponuje mobilním telefonem, prostřednictvím kterého  odesíla sms zprávy o nedoručitelných zásilkách

Platba převodem na účet - bankovní spojení:

Komerční banka

číslo účtu: 27-2121310207/0100

var. symbol: číslo vaší objednávky

Poštovné zdarma - v případě poštovného zdarma si vyhrazujeme právo určit způsob dopravy(primárně dobírka pošta 24h)

6. Reklamace

Záruční podmínky se řídí platným ustanovením Občanského zákoníku č.40/1964 Sb. se všemi příslušnými novelami a Zákonem o ochraně spotřebitele č. 643/1992 Sb. se všemi příslušnými novelami, případně Obchodním zákoníkem 513/1991 Sb. se všemi příslušnými novelami. Záruční a reklamační podmínky jsou dále upraveny těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.

Kupující je povinen co nejdříve zboží po převzetí prohlédnout a v případě zjištěné vady na zboží okamžite informovat prodávajícího.

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

Kupující může zboží reklamovat buď zasláním na adresu prodávajícího nebo přímo osobně v sídle prodávajícího.

K reklamaci je nutné přiložit kopii faktury a případně originál záručního listu, byl-li součásti dodávky a důvod reklamace.

Reklamované zboží je nutné reklamovat kompletní , včetně všech součástí zboží a nejlépe v originálním obalu nebo obalu, který bude odpovídající pro dané zboží tak , aby se zboží při dopravě nepoškodilo. Prodávající nenese odpovědnost za poškození zboží při dopravě z důvodu nedostatečně zajištěného zboží.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobeny provozem zboží, funkčních vlastností a škod z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací produktu. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, pokud toto zboží není skladem bude zákazníkovi vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.V případě vrácení peněz peněžní poukázkou se odečítá poplatek 40Kč.

Reklamované zboží co nejdříve oznamte e-mailem na adresu info@zizi.cz, případně telefonicky 581 774 220

Záruční doba činí 24 měsíců a vztahuje se pouze na výrobní vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízená bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající nedohodne s kupujícím na  delší lhůtě.

 

7. Odstoupení od kupní smlouvy

Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy (soukromá osoba)

Vymezení pojmů:
Kupní smlouva. Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena momentem závazného potvrzení návrhu smlouvy kupujícího prodávajícím. Tímto momentem vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, kupující je vázán těmito obchodními podmínkami a vyjadřuje s nimi souhlas.


Byla-li smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění (dodání zboží). Toto právo nelze využít, při osobním vyzvednutí zboží na naší kamenné prodejně.
 
Pokud se rozhodnete využít tohoto práva, je nutné učinit následující:
 
1. Zaslat prodávajícímu prokazatelným způsobem projev svojí vůle odstoupit od smlouvy, ve kterém je nutné uvést následující údaje: vaše jméno, adresu, číslo objednávky, číslo účtu na který bude vrácená částka za zboží převedena, případně další kontaktní údaje, které mohou vyřízení urychlit. Pozor! Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději 14.den od převzetí plnění (dodání zboží).
 
2. Vracené zboží musí být kompletní včetně příslušenství a dodaných dokladů (návod, záruční list apod.), nepoškozené, bez jakýchkoliv známek opotřebení, v originálním nepoškozeném obalu.
 
3. Zboží zašlete na svoje náklady na naši adresu (doporučujeme zboží pojistit). Zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty!    
 
4. Po doručení vráceného zboží prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží, včetně poštovného a balného (na základě rozhodnutí Evropského soudního dvora (ESD), ponížená o prokazatelně vynaložené náklady.
 
Při odstoupení od smlouvy má prodávající, dle §53 odst. 10 OZ, právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady můžou tvořit: náklady na testování funkčnosti rozbaleného zboží, administrativní náklady spojené s vyřízením dokladů (dohledávání dokladů, pokud je zákazník nepředloží), náklady na hygienickou desinfekci rozbaleného zboží dle vyhl. 226/1996 Sb. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vracenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku, dle §458 odst. 1 OZ (výše těchto skutečně vzniklých nákladů, se může běžně pohybovat v rozmezí od 70 Kč do 300 Kč, v závislosti na konkrétním stavu vráceného výrobku).


Vždy (pokud je zboží doručeno v pořádku se všemi náležitostmi) je zákazníkovi
částka ponížena o:
 - 110,- Kč  v případě bezhotovostního převodu na účet
 - 135,- Kč  v případě zaslání peněz poštovní poukázkou
 
V případě dalších dodatečných nákladů bude zákazník neprodleně informován.

 
Vrácená částka nebude ponížena o:
- dopravné
 
Na vrácení peněz má prodávající 14 dní od doručení zásilky zpět na provozovnu.

 
Při nesplnění podmínky č. 1 nedochází k účinnému odstoupení od smlouvy. Při nesplnění podmínky č. 2 je Vaše odstoupení účinné, ale prodávající je oprávněn vracenou částku ponížit o vzniklé snížení hodnoty vracené věci (zboží je poškozené, nekompletní atd.), jehož výši je povinen prokázat, tím není dotčeno právo spotřebitele odstoupit od smlouvy bez jakékoli sankce.

Výše uvedené se nevztahuje na náhradní díly objednané v internetovém obchodě. Pro správnost objednávky kontaktujte prodejce (telefonicky, emailem)

 

8. Výměna zboží

U některých druhů zboží (zejména obuv, textil) nabízíme zákazníkům možnost výměny zboží za jiné (např. při nevhodně zvolené velikosti obuvi) a to ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží, u kterého je výměna za jiné obvykle možná, je v internetovém obchodě viditelně a srozumitelně označeno.
 
Upozorňujeme, že na výměnu zboží není žádný právní nárok a tudíž si vyhrazujeme právo jednotlivé případy posuzovat individuálně a případně požadavek na výměnu zboží bez udání důvodu zamítnout.
 
Při výměně zboží je kupující povinen uhradit cenu dopravy.
 
Opakovaná výměna již vyměněného zboží není možná, stejně tak již není možné požadovat vrácení peněz za vyměněné zboží.
 
Pokud se rozhodnete využít této možnosti, je nutné učinit následující:
 
1. Kontaktovat prodávajícího (telefonicky, emailem) s požadavkem na výměnu zboží a dohodnout s ním podrobnosti výměny (původní zboží, nové požadované zboží, způsob zaslání původního a nového zboží, způsob platby).
 
2. Dle pokynů prodávajícího zaslat původní zboží zpět. Zboží musí být ve stavu nového zboží, tedy nepoužité, nepoškozené, s nepoškozeným původním obalem, schopné dalšího prodeje jako nové zboží. Doporučujeme zboží zabalit tak, aby nemohlo dojít k poškození obalu zboží při přepravě (polepení štítky přepravce, mechanické poškození apod.), nejlépe do zvláštní krabice. Rovněž doporučujeme zásilku pojistit.
 
3. V případě, že zboží zaslané k výměně nebude pro přijetí zásilky prodávajícím splňovat podmínky uvedené v bodě 2, bude zboží zasláno zpět kupujícímu na jeho náklady bez výměny.

CD/DVD nosiče nelze vracet či vyměňovat.

9. Bazar

Na zboží zakoupené v sekci Bazar se nevztahují reklamační podmínky.
Na zboží ze sekce Bazar není možné vystavit fakturu.
Na zboží ze sekce Bazar nelze uplatnit slevy poštovného.

10. Holandská aukce

Holandská aukce: U tohoto typu prodeje naleznete převážně zboží se sníženou hodnotou, nebo je delší období na skladě. Z tohoto důvodu je na většinu zboží, nabízené touto formou prodeje, poskytována zkrácená záruka 12 měsíců. (v některých případech bez záruky- uvedeno v popisu) Holandská aukce funguje na principu postupného klesání vyvolávací ceny po určitém časovém intervalu (většinou pár hodin/dní). Vždy se jedná o jeden jediný kus takto nabízeného zboží a právo na uzavření kupní smlouvy získává ten, kdo jako první potvrdí koupi. U holandské aukce platí „náhlá smrt“ tzn., že aukce končí prvním příhozem (potvrzením koupě) a nebyl-li tento příhoz váš, už to nemůžete napravit. Vyhrazujeme si právo rušit aukce/prodeje.